-SeViMlI~HeYvAnLaR-
BrOkEn_HeArT (2013-02-22 14:26)En ?ox sevdiyiniz heyvan hans?d?? meselen menim sevdiyim bunlardi: piwik,yaguar,at,wahinquwu,av?arka ve papuqay.

Offline...
Y?z defe zirveye baxinca, bir defe ZIRVEDEN BAX! )))
askli (2014-04-06 17:58)it,agayi,penquen,at,mence dunyada butun heyvanlar sevimlidirler
Cavab | Sitat Я зaxoжy cюдa moлko дляa boпposov чate