*QaR*

*QaR*

Language: Azeri   Türkce   Russian
Fikir yaza bilmek üçün qeydiyyatdan keçin.
Heart** (2012-01-28 22:39)
bu il qar cox qeweng yagdi:)bes siz qartopu oynamisiz?en cox qari siz yemisiz yox yedirtmisiz?:P
Heart** (2012-01-28 22:41)
ilk ozum yazim:)bu il daha dogrusu bugun qartopu cox oynadim belke 2saata yaxin...cox ela idi:)duzu qar yemedim ama cox deydi qartopu,ama qonwunun qizini emelli qar yedirtdik.duzdu qarin tehlukeleri olsa da en cox bizleri birde uwaqlari sevindirir:)
Cavab | Sitat
RoYaLaRi ReaLLaSdiRmaGiN eN YaXsI YoLu OyaNmaQdiR...
ZeRo_IoN (2012-01-29 00:08)
Yooo zehlem gedir. Bu gun telefonla daniwanda chirpilmiwam yere.
Cavab | Sitat
Viktoriya (2012-01-29 01:49)
Men yemirem yedrdirem qartopunu coxvaxt.qonwu qzlarla cox oynadm.elaydi qar
Cavab | Sitat
Heart** (2012-01-29 10:23)
Viktoriya, he elaydi heqiqeten:)
Cavab | Sitat
RoYaLaRi ReaLLaSdiRmaGiN eN YaXsI YoLu OyaNmaQdiR...
Viktoriya (2012-02-03 00:56)
Millet xebernz var.bakini qar aparb.hec bu qede qar yagmamwdi bakya.bele yagsa seherecen duwunun ne olacaq.qapini aca bilmeyeceyk.evin icne qar tokulecek.
Cavab | Sitat
Heart** (2012-02-03 01:25)
Viktoriya, gozun aydin:D
Cavab | Sitat
RoYaLaRi ReaLLaSdiRmaGiN eN YaXsI YoLu OyaNmaQdiR...
ZeRo_IoN (2012-02-03 10:34)
Xachmaza bele qar 7 il qabaq yagmiwdi.
Cavab | Sitat
Viktoriya (2012-02-03 13:46)
Heart cox sagol
Cavab | Sitat
KGB (2012-02-07 04:53)
Oyanmisam Qarida men yedizdirmisem mene az az deyib Ama uje qar istemirem yayin gelmesini istiyirem
Cavab | Sitat
Bilirsense danis,ilham alsinlar...Bilmirsense sus, insan saysinlar!!!
Jaklina (2012-04-26 22:14)
Qar yemiwem de , yedizdirmiwem de,...:)
Cavab | Sitat
Perhaps, the most difficult thing is to give the name to feelings . . .
[1] 2 3 >>
Fikir yaza bilmek üçün qeydiyyatdan keçin.
Facebookda paylaş
« Forum | « Forum mövzular
Ana sehife