*QaR*
Heart** (2012-01-28 22:39)bu il qar cox qeweng yagdi

bes siz qartopu oynamisiz?en cox qari siz yemisiz yox yedirtmisiz?

Heart** (2012-01-28 22:41)ilk ozum yazim

bu il daha dogrusu bugun qartopu cox oynadim belke 2saata yaxin...cox ela idi

duzu qar yemedim ama cox deydi qartopu,ama qonwunun qizini emelli qar yedirtdik.duzdu qarin tehlukeleri olsa da en cox bizleri birde uwaqlari sevindirir
Cavab | Sitat RoYaLaRi ReaLLaSdiRmaGiN eN YaXsI YoLu OyaNmaQdiR...
ZeRo_IoN (2012-01-29 00:08)Yooo zehlem gedir. Bu gun telefonla daniwanda chirpilmiwam yere.
Cavab | Sitat Viktoriya (2012-01-29 01:49)Men yemirem yedrdirem qartopunu coxvaxt.qonwu qzlarla cox oynadm.elaydi qar
Cavab | Sitat RoYaLaRi ReaLLaSdiRmaGiN eN YaXsI YoLu OyaNmaQdiR...
Viktoriya (2012-02-03 00:56)Millet xebernz var.bakini qar aparb.hec bu qede qar yagmamwdi bakya.bele yagsa seherecen duwunun ne olacaq.qapini aca bilmeyeceyk.evin icne qar tokulecek.
Cavab | Sitat RoYaLaRi ReaLLaSdiRmaGiN eN YaXsI YoLu OyaNmaQdiR...
KGB (2012-02-07 04:53)Oyanmisam Qarida men yedizdirmisem mene az az deyib Ama uje qar istemirem yayin gelmesini istiyirem
Cavab | Sitat Bilirsense danis,ilham alsinlar...Bilmirsense sus, insan saysinlar!!!
Perhaps, the most difficult thing is to give the name to feelings . . .